Emaitzak: 4

ES EU
Gizarte eta kultura zerbitzuak (4)
Haz una síntesis de las consecuencias que puede llegar a tener la publicidad en el colectivo infantil. Laburbildu publizitateak haurren kolektiboan izan ditzakeen ondorioak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

De la misma forma que existe una legislación en el ámbito de la fabricación de juguetes de cara a proteger al colectivo infantil de posibles abusos, lo mismo sucede en el campo publicitario. Haurrak balizko gehiegikerien aurrean babeste aldera, jostailuen fabrikazioaren alorrean legeria jakin bat dagoen bezalaxe, gauza bera daukagu publizitatearen alorrean ere.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

los enviados al público al que se le crea el deseo y los pide (el colectivo infantil); y los enviados al público que los compra, y que en todo caso tiene la última palabra (el colectivo de adultos). desioa eta eskaria sorrarazteko publikoari (haurren kolektiboa) bidaltzen zaizkionak, eta erosten eta azken hitza duen publikoari (helduen kolektiboa) bidaltzen zaizkionak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Obviamente el colectivo infantil no es consciente de que tal publicidad les pueda crear una problemática ya que su corta edad les impide diferenciar la realidad de la ficción y les crea una profunda indefensión ante tal avalancha informativa, y esto ocurre de forma especial por lo que respecta a la publicidad de los juguetes, que presenta algunas características esenciales que hay que te-ner en cuenta: Jakina, haurren kolektiboak ez daki publizitate horrek arazoak sortu diezazkiokeenik, adin horretan ezin baitute errealitatea eta fikzioa ongi bereizi, eta benetan babesik gabe daude informazio-olde horren aurrean. Hori era berezian gertatzen da jostailuen publizitateari dagokionez, kontuan hartu beharreko ezaugarri nagusi batzuk baititu:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa